Na obecnym rynku rzadko, który leasingodawca proponuje samą usługę finansowania pojazdu wraz z propozycją ubezpieczenia pojazdu (komunikacja i GAP). Chcąc wyróżnić się na rynku finansujący proponują swojego rodzaju pakiety korzyści, które ma przybliżyć potencjalnego klienta do skorzystania właśnie z ich oferty. Z reguły dodatkowe pakiety korzyści dotyczą pomocy przy likwidacji szkody zwanej również asystą szkodową lub uzupełniającymi produktami dodatkowymi takimi chociażby jak karty paliwowe. Czy słyszałeś kiedyś o czymś takim jak rabatowa karta serwisowa?

W nowoczesnym finansowaniu auta nowego klientowi proponowany jest cały pakiet rozwiązań: począwszy od pomocy w zbyciu dotychczasowego auta, przez wybór pojazdu nowego do sfinansowania taniej niż w salonie, ofertę ubezpieczenia komunikacyjnego i/lub GAP, monitoring pojazdu GPS, kończąc na serwisowej karcie rabatowej, na której chciałbym się dziś skupić. Zastanawiasz się gdzie w jednym miejscu klient otrzyma tak rozbudowany pakiet korzyści? Spieszę z odpowiedzią – w Vehis.

Czym właściwie jest serwisowa karta rabatowa i do jakich celów ona może klientowi służyć?

Rabatowa karta serwisowa jest niezwykle wygodną usługą umożliwiającą klientom finansującym samochody w Vehis: uzyskanie konkurencyjnych cen serwisowych (o szczegółach za chwilę) oraz koordynacji procesu likwidacji szkody komunikacyjnej wraz z podstawieniem samochodu zastępczego gratis na czas wykonywania naprawy.

Rabatowa karta serwisowa wydawana jest każdemu klientowi korzystającego z finansowania z ramienia Vehis bezpłatnie. Okres trwania karty jest analogiczny do czasu trwania umowy finansowania. Niezależenie, więc od tego czy zawierasz umowę na 2 lata czy na 7 lat, rozwiązanie to będzie służyć Ci przez cały okres. Karta jest honorowana w autoryzowanych serwisach obsługi (ASO) w całej Polsce oraz wybranych niezależnych serwisach (oczywiście po uprzednim zleceniu usługi telefonicznie lub mailowo i potwierdzeniu wizyty w serwisie). Łącznie do dyspozycji klienta pozostaje ponad 1500 punktów rozmieszczonych na terenie całej Polski.

Likwidacja szkody – rabatowa karta serwisowa

Kwestia likwidacji ewentualnej szkody dzięki powyższemu rozwiązaniu sprowadza się do wykonania jednego telefonu. Niezależnie od tego, co się wydarzyło (kradzież pojazdu, szkoda, w której auto może się poruszać jak i takiej, kiedy auto jest niejezdne) klient zawsze może liczyć na pełne wsparcie. Konsultanci ze strony finansującego zgłoszą szkodę do Towarzystwa Ubezpieczeniowego, odholują w razie potrzeby auto do warsztatu, umówią i skoordynują naprawę pojazdu oraz zorganizują auto zastępcze na czas naprawy.

Zniżki na usługi serwisowe – rabatowa karta serwisowa

Klient dzięki karcie ma również możliwość uzyskania konkurencyjnych cen (rabaty nawet do 20%) na:

  • mechaniczne usługi serwisowe świadczone przez autoryzowane stacje obsługi jak i niezależne punkty serwisowe,
  • wymianę i składowanie opon,
  • naprawy i wymianę szyb.

Korzyści wynikające z użytkowania karty

Jak widać dzięki powyższemu rozwiązaniu klient może zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Same wydanie karty jest bezpłatne. Nie ma obowiązku również korzystania z karty. Tylko nasuwa się pytanie czemu nie skorzystać z rabatu na usługi serwisowe? Oszczędność pieniędzy jest więc spora. Dodatkowo zaoszczędzimy też sporo czasu. Klient umawiany jest telefonicznie w serwisie, co oznacza, że to firma działa w imieniu klienta dzwoniąc do punktu i uzgadniając w konsultacji z nim najbardziej dogodny termin wizyty. Klient korzysta z wysokich rabatów na usługi i części zamienne, które są zazwyczaj dostępne dla firm posiadających floty samochodów, a nie na pojedyncze pojazdy.

Koszt wykonanej usługi jest refakturowany na klienta przez Vehis, ale każda usługa wymaga weryfikacji sumy naprawy i ostatecznej autoryzacji ze strony klienta. Technicy ze strony finansującego weryfikują koszt i zakres naprawy tak aby ostatecznie przedstawić klientowi najlepszą propozycję usługi odnośnie zakresu i ceny. W każdym przypadku decyzji odnośnie usługi zależy oczywiście od klienta, który ostatecznie musi potwierdzić koszt usługi.

Co więcej jeśli kwota naprawy opiewa na wysoką wartość w obrębie nowoczesnego finansowania możesz zwrócić się do finansującego z prośbą o rozłożenie kosztu naprawy pojazdu na dogodne dla Ciebie raty.

Prosto i wygodnie, prawda?